Workshop-uri de brand și marketing

Pregătim echipele tale pentru parcursul de creștere al companiei, printr-un set atent dezvoltat de workshop-uri și soluții, create de către noi sau oferite de partenerii noștri de la Ascendis, pentru a-ți oferi un drum lipsit de obstacole spre succes.

Workshop-urile noastre urmează cele mai noi trend-uri din marketing și combină informații teoretice cu studii de caz practice relevante afacerii tale pentru ca tu să poți să creezi premisele creșterii acesteia.

Analiza clientului

Dezvoltarea unei afaceri în era digitală presupune cunoașterea profundă a principalului factor de success: consumatorul.

Acesta este un workshop în care echipa de marketing asimilează cunoștințele despre metodele de a: 

  • Calcula valoarea per client
  • Identifica clienții cei mai profitabili
  • Segmenta și targeta
  • Măsura eficiența campaniilor de marketing, vânzări și a variatelor canale de comunicare și distribuție
  • Construi modele de previzionare a rezultatelor viitoare ale afacerii

 

Campaniile de marketing

În prezentul dominat de consumatorul cu acces din ce în ce mai ușor și rapid la informație, nu mai putem pretinde că succesul campaniilor de marketing depinde primordial de creativitate sau de agențiile de publicitate.

Acesta este un workshop în care echipa de marketing aprofundează cunoștințele despre rolul lor propriu în a asigura succesul unei campanii:

  • Realizarea analizei clientului
  • Identificarea sinergiilor dintre client și brand
  • Elaborarea unui brief
  • Selectarea agențiilor partenere
  • Monitorizarea implementării
  • Interpretarea rezultatelor unei campanii utilizând tehnologii de ultimă generație

 

Strategia și construcția de brand

Un brand relevant reprezintă un factor cheie în dezvoltarea pe baze solide a afacerii.
Acesta este un workshop în care echipa de marketing asimilează cunoștințe despre:

  • Analiza afacerii din perspectiva brandului (clienți, competiție, factori de diferențiere a ofertei către clienți)
  • Construcția unui brand și/sau repoziționarea unui brand existent
  • Definirea esenței brandului, a scopului și  întregului set de elemente ale brandului
  • Crearea unui plan de implementare a procesului de branding/re-branding.

 

Inovația

Companiile din prezent se confruntă cu dificultatea de a echilibra balanța între o structură eficientă și un mediu flexibil, ușor adabtabil la cerințele pieței. Efortul de a crește menținând această balanță în echilibru presupune și un proces solid de a inova și a pune în practică idei noi.
Acesta este un workshop în care echipa de marketing dar nu numai, va aprofunda cunoștințele despre:

  • Ce reprezintă inovația
  • Co-operare în scopul eficientizării inovației
  • Generarea de idei noi
  • Corelarea ideilor cu obiectivele companiei și cu poziționarea de brand
  • Structurarea și analiza pașilor în procesul de inovație: de la managementul așteptărilor la generarea de idei relevante, dezvoltarea conceptului, executarea prototipului și testarea, până la lansarea în piață și evaluarea rezultatelor.

Managementul agențiilor

În efortul de a avea succes în afaceri, alternativa de a externaliza anumite activități vine atât cu eficiențe de cost dar și cu riscuri mai mari de execuție. Este important ca managementul furnizorilor de servicii să atingă eficiențe cât mai mari, cu riscuri cât mai reduse.
În acest workshop echipa de marketing va înțelege:

  • Cum să selecteze agenția de cercetare de piață, de brand, publicitate, media și digitală
  • Structura unei agenții: resurse umane și procese de lucru
  • Elaborarea unui brief și managementului fluxului de implementare, pe proiect sau campanie
  • Procesul de feed-back
  • Evaluarea rezultatelor și a relației cu agenția

 

Marketing pentru non-marketers

“Clientul nostru stăpânul nostru” sună a clișeu, dar nenumărate organizații funcționează pe departamente  specializate pe domenii de expertiză specifică, fără oportunitatea de a avea interacțiuni directe cu clienții și deci fără a înțelege rolul lor în crearea de valoare și de experiențe pentru client.
Acesta este un workshop în care restul companiei, în afara departamentului de marketing învață despre:

  • Analiza clienților
  • Segmentare și targetare
  • Identificarea oportunităților în business
  • Procesul de dezvoltarea de valoare
  • Managementul prețurilor
  • Comunicare și publicitate
  • Elementele brandului

 

Optimizarea investitiilor in marketing*

Creșterea unei afaceri presupune adesea creșterea nivelului de vizibilitate în segmentul de piață urmărit. Creșterea vizibilității presupune investiții în marketing. Care este nivelul ideal de investiție în marketing și care este planul de comunicare ideal?
Acesta este un workshop care pune bazele analizei de marketing:

  • Bugetarea pentru marketing și publicitate
  • Alocarea resurselor
  • Măsurarea eficienței investiției
  • Valoarea brandului
  • Valoarea per client
  • Rolul regresiilor matematice în calcului eficienței diverselor instrumente
  • Rolul experimentelor de marketing

*  Acesta este un workshop pentru pasionații de cifre, atât în departamentul  marketing cât și în cel financiar.

Partener workshops:

logo_ascendis