Strategie de marketing & implementare

Susținem direcția de creștere a afacerii tale, fiind alături de echipa ta în fiecare etapă a dezvoltării ei

Pasiunea noastră, satisfacția clienților în experiența cu brandul, presupune și înțelegerea nevoii clienților noștri, deseori specifică și punctuală. Vom dedica așadar  aceeași atenție și soluții customizate și proiectelor pe termen scurt și mediu, specifice unui singur punct de interacțiune cu brandul si a celor de lunga durata, care presupun nevoi complexe.

Proiecte pe termen mediu si lung

  • Analiza afacerii și analiza datelor din perspectivă de marketing
  • Insighturi din partea consumatorilor, segmentarea consumatorilor conform acestora
  • Stabilirea/clarificarea obiectivelor de afaceri și de marketing
  • Suport în construcția planului strategic de marketing
  • Selectarea și contractarea agențiilor de suport: cercetare de piață, publicitate, media, digitală
  • Dezvoltarea strategiei de brand; construcția identității
  • Definirea experienței consumatorilor în diversele interacțiuni cu brandul
  • Suport în implementarea media și canalelor digitale
  • Formarea și dezvoltarea echipei de marketing
  • Suport în activările de brand și în implementarea promoțiilor
  • Managementul portofoliilor de produse și clienți
  • Dezvoltarea procesului de inovare și suport în implementarea inovației

Proiecte pe termen scurt si mediu

Marketing strategic și operațional

  • Analiză de piață și de competiție, coordonarea cercetării de piață și consumator
  • Dezvoltarea identității de brand și de produs(e) și a strategiilor de comunicare
  • Supervizarea implementării strategiilor de marketing și de consumator și evaluarea rezultatelor

Inovație bazată pe insighturi de brand și de consumator

  • Dezvoltarea și implementarea procesului de inovație
  • Selectarea și coordonarea grupurilor de lucru pentru generarea de idei

Poziționare de brand și portofoliul de brand

  • Dezvoltarea strategiilor de branding și re-branding  (Poziționarea de brand, scopul brandului, Master Brand și Single Brand)
  • Selectare, contractarea și managemenul agențiilor de brand (identitate, media, creativă, ambalaje, digitală)
  • Management-ul briefing-ului unei agenții
  • Evaluarea propunerilor creative și suport în implementare
  • Strategia arhitecturii de brand